We are construcktion

bauma 2025

Projekty budowlane zmieniają świat – a my dbamy o to, abyś był przygotowany na te wyzwania. Odwiedź nas w dniach od 7 do 13 kwietnia na targach bauma w Monachium i poznaj innowacje Mercedes‑Benz Trucks dla placów budowy i pomocniczych branż budowlanych: od kompleksowych rozwiązań w zakresie pojazdów po usługi i lepszą łączność.

Wrażenia

 

Atrakcje

Poznaj nowego, w pełni elektrycznego eArocsa 400, który zapewnia zrównoważoną moc na placu budowy, limitowanego Arocsa Extent o charakterystycznym designie i potężnych osiągach z Multimedia Cockpit Interactive 2 oraz zwrotnego Atego zapewniającego dużą elastyczność w branży budowlanej. Te i wiele innych atrakcji znajdziesz na naszym stoisku w hali B4.

Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Arocs na targach bauma
Model specjalny Arocs Extent

Twarde nadwozie. Komfortowe wnętrze.

Przedstawiamy: model specjalny Arocs Extent.
Tylko na rynek europejski – limitowany do 100 sztuk. Charakterystyczny przód, ozdobiony ekskluzywnym elementem ozdobnym lakierowanym w kolorze szarym matowym. Dopełnieniem jest idealnie dopasowana okleina foliowa, ekskluzywne detale i dodatkowe reflektory LED w osłonie przeciwsłonecznej – wyraz siły i elegancji w połączeniu z innowacyjnym Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: stworzony, aby robić wrażenie. Zaprojektowany z myślą o wydajności w transporcie budowlanym.

Arocs Extent

Model specjalny Arocs Extent

Typoszereg i typ
Arocs Extent 3253 K 8x4/4
Kabina kierowcy
Kabina kierowcy typu M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm
Dop. masa całkowita
32 t (oś przednia 7,5 t, oś tylna, koło talerzowe 300, osie planetarne 13,4 t)
Rozstaw osi
4550 mm
Układ przenoszenia napędu
3. generacja OM 471, R6, 12,8 l, 390 kW (530 KM), 2600 Nm;
Skrzynia biegów G 330-12/11,63-0,77 z iHA = 4,333
Przystawka odbioru mocy
zależna od skrzyni biegów (NA MB 131-2c, pompa)
Systemy wspomagające kierowcę
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist; MirrorCam
Ważne elementy wyposażenia
Multimedia Cockpit Interactive 2 w połączeniu z TruckLive. Odkryj w czasie rzeczywistym zalety podłączonego do sieci samochodu ciężarowego w naszym punkcie serwisowym
Arocs Extent
limitowany do 100 egzemplarzy, ekskluzywna okleina, element ozdobny lakierowany w kolorze szarym (Wettergrau), zintegrowane reflektory LED w osłonie przeciwsłonecznej, akcenty w kolorze ciemnego chromu i wysokiej jakości akcesoria do kół oraz wiele innych elementów wyposażenia
Zabudowa
Wywrotka fabryczna MEILLER TRIGENIUS® D421 (5,8 x 2,42 x 0,9 m), z elektr. plandeką przesuwną
Nowy eArocs 400
Nowy eArocs 400
Nowy eArocs 400

Rock solid power.

Charged to change construction: wyposażony w trwałe akumulatory LFP eArocs 400 do transportu budowlanego jest gotowy do pracy w dzień i w nocy. Dzięki w pełni elektrycznemu napędowi idealnie nadaje się do pracy na placach budowy w mieście, gdzie wymagany jest niski poziom hałasu. Jak zwykle w przypadku rodziny Arocs, również eArocs 400 radzi sobie z wyzwaniami na placu budowy w wydajny i zrównoważony sposób.

Atego

Skonstruowany do pracy. Przygotowany na Twoje wyzwanie.

Mały, ale znakomity pomocnik w transporcie budowlanym: zwrotny, wydajny, wszechstronny. Atego to niezawodny i elastyczny partner – w ogrodnictwie, na placach budowy w mieście lub w rzemiośle. Również w kwestii bezpieczeństwa otrzymał zaktualizowane wyposażenie: oferuje między innymi systemy wspomagające kierowcę Active Brake Assist 6 i Active Sideguard Assist 2, które wykraczają poza wymogi prawne UE.

Atego
Multimedia Cockpit Interactive 2

Multimedia Cockpit Interactive 2

Dodatkowy wyświetlacz w Multimedia Cockpit Interactive 2 zapewnia jeszcze lepszą przejrzystość. Za pomocą ekranu dotykowego lub listwy przełączników można szybko i intuicyjnie sterować układem klimatyzacji, nawigacją, systemem telefonicznym, informacją i rozrywką i innymi funkcjami. Możesz również przekazywać ustawienia i polecenia za pomocą obsługi głosowej bez zdejmowania rąk z kierownicy. Dzięki TruckLive podłączysz swoją ciężarówkę do sieci od pierwszej sekundy i skorzystasz z efektywnego zarządzania przeglądami, dynamicznego prowadzenia po trasie i aktualizacji „over the air”. 

Nowy aArocs 400

Nowy eArocs 400

Typoszereg i typ
Betonomieszarka samochodowa eArocs 400 8x4/4
Kabina kierowcy
Kabina kierowcy typu M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm
Dop. masa całkowita
32 t (oś przednia 9,0 t, oś tylna hipoidalna 10 t)
Rozstaw osi
4550 mm
Układ przenoszenia napędu
Elektr. silnik centralny z 3-biegową skrzynią biegów; 380/450 kW (ciągł./maks.)
Akumulatory
2 zestawy akumulatorów litowo-żelazofosforanowych (LFP), zainst. łączna pojemność akumulatora 414 kWh 1.
Czas i moc ładowania 20–80% (CCS)
ok. 45 min 2 z 400 kW
Zasięg
Do 200 km 3
Przystawka odbioru mocy
ePTO DC do 90 kW ciągł., mPTO do 70 kW ciągł.
Systemy wspomagające kierowcę/ ważne wyposażenie 
Multimedia Cockpit Interactive 2, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Front Guard Assist; MirrorCam 
Zabudowa
Liebherr HTM 905F L: Napełnienie nominalne 9 m3, pojemność wody 10,5 m3, geom. pojemność bębna 16 m3

1 Pojemność znamionowa nowego akumulatora w oparciu o zdefiniowane wewnętrznie warunki ramowe. Może się ona różnić w zależności od zastosowania i warunków otoczenia.

2 eArocsa 400 można ładować poprzez standardowe gniazdo ładowania CCS2 o mocy do 400 kW: Na podstawie obliczonych wewnętrznie wartości doświadczalnych stwierdzono, że dwa pakiety akumulatorów pracujące w warunkach optymalnych, m.in. w temperaturze otoczenia wynoszącej 20°C, ładowane na typowym terminalu szybkiego ładowania prądem ładowania o natężeniu 500 A, potrzebują około 45 minut, aby ich poziom naładowania wzrósł z 20% do 80%.

3 Zasięg został określony w specyficznych warunkach ramowych na podstawie wewnętrznych symulacji z betonomieszarką samochodową 8x4 o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t podczas 8-godzinnej pracy bębna betonomieszarki w temperaturze zewnętrznej 20°C i może odbiegać od wartości określonych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/2400 ze względu na liczne czynniki, takie jak topografia, warunki pogodowe, prędkość, przygotowanie wstępne, odbiorniki dodatkowe, indywidualna konfiguracja pojazdu i styl jazdy.

Atego

Atego

Typoszereg i typ
Atego 1530 K 4x2
Kabina kierowcy
Kabina kierowcy typu S ClassicSpace, przedłużona, 2,30 m, tunel
Dop. masa całkowita
16 t (oś przednia 6,1 t, oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalna 11,0 t)
Rozstaw osi
3260 mm
Układ przenoszenia napędu/Powertrain
Silnik OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 KM), 1200 Nm, Mercedes PowerShift 3; skrzynia biegów G 140-8/9,30-0,79 z iHA = 4,3
Przystawka odbioru mocy
zależna od skrzyni biegów (NA MB 121-2c, pompa)
Systemy wspomagające kierowcę
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist
Ważne elementy wyposażenia
Wariant masowy 16,0 t z dużym udziałem ładowności; automatyczne światła drogowe i światła mijania; TruckLive. Odkryj w czasie rzeczywistym zalety podłączonego do sieci samochodu ciężarowego w naszym punkcie serwisowym.
Zabudowa
Wywrotka fabryczna MEILLER TRIGENIUS® D210 (4,2 x 2,38 x 0,5 m), ze wspornikiem drabinki na przegrodzie czołowej i zaczepami do mocowania na burcie skrzyni ładunkowej

Na nim można polegać. Lub jeszcze lepiej: z nim można budować.

Niezależnie od tego, czy chodzi o ciężkie ładunki, trudny teren czy manewrowanie z milimetrową dokładnością – w transporcie budowlanym niezbędni są pomocnicy techniczni. Zapraszamy do zapoznania się na naszym stoisku z innowacyjnymi rozwiązaniami opracowanymi specjalnie z myślą o wymagających zastosowaniach.

Jeśli potrzebna jest dodatkowa trakcja, wspomaganie zapewnia Hydraulic Auxiliary Drive (HAD) z ciśnieniem hydraulicznym do 450 barów na osi przedniej. HAD jest przy tym nawet o 350 kg lżejszy od dołączanego napędu na wszystkie koła. Oszczędza również dużo paliwa: do 6% w porównaniu z dołączanym napędem na wszystkie koła, a nawet do 8% w porównaniu ze stałym napędem na wszystkie koła.

Hydraulic Auxiliary Drive

Sprzęgło hydrauliczne umożliwia niemal niezużywające się ruszanie i precyzyjnie dozowane hamowanie – co jest właściwie koniecznością w przypadku wymagających zadań transportowych. sprzęgło hydrauliczne chroni ładunek i ułatwia manewrowanie. Przy prędkości krokowej opóźniacz (retarder) pierwotny zapewnia tryb hamowania ciągłego z dużą mocą hamowania.

Wyjątkowo precyzyjne manewrowanie jest również możliwe podczas manewrów, które wymagają jazdy w kierunku przeciwnym do włączonego biegu: można na przykład jechać do tyłu przy włączonym biegu do jazdy do przodu – i to tylko poprzez sterowanie pedałem gazu bez uruchamiania hamulca podstawowego.

Oprócz wysokiej czułości sprzęgło hydrauliczne zapewnia również dużą siłę hamowania – i to niemal bez zużycia aż do granicy trakcji.

Sprzęgło hydrauliczne

Gdy robi się ciężko, ta ciężarówka ułatwia Ci pracę: Arocs do transportu ciężkiego przewozi ładunki o masie całkowitej do 500 ton i jest stworzony do tych wymagających zadań. 500 t nie wystarczy do Twoich wymagań? Skontaktuj się z nami.

Arocs do 500 t
Arocs do 500 t

Arocs do 500 t

Typoszereg i typ
Arocs do 500 t: Arocs 4463 LS 8x4/4
Kabina kierowcy
Kabina kierowcy typu L BigSpace, 2,50 m, płaska podłoga
Dop. masa całkowita
43,8 t (oś przednia 9,0 t, oś pchana 8,0 t, oś tylna 13,4 t, koło talerzowe 300, osie planetarne, 13,4 t)
Rozstaw osi
3900 mm
Układ przenoszenia napędu/Powertrain
OM 473, R6, 15,6 l, 460 kW (625 KM), 3.000 Nm; skrzynia biegów G 280-16/11,7-0,69 z iHA = 4,571
Przystawka odbioru mocy
Przystawka odbioru mocy z silnika z tyłu, b, kołnierz 100 mm, 650 Nm
Systemy wspomagające kierowcę
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist
Ważne elementy wyposażenia
Masa przyczepy na sprzęgu siodłowym 250 t (bez ograniczenia V), na końcu ramy 500 t (przy 20 km/h)1
Zabudowa
Sprzęg siodłowy do transportu ciężkiego, 3,5", Jost JSK 38C
Mechanizm przesuwny Jost EV-HD 850, wysokość 142 mm,
sprzęg przyczepowy do transportu ciężkiego 36 t, D50, 314 kN, Rockinger

1 Z tym wyposażeniem wystawiony pojazd może być eksploatowany z przyczepą o masie do 500 ton (masa przyczepy z ładunkiem).
Masa przyczepy do 1000 ton byłaby możliwa, gdyby typoszereg Arocs był wyposażony w zawieszenie stalowe, napęd na wszystkie koła i hak holowniczy RO58.

Nasze lokalizacje

Hala B4,
stanowisko 141.

Zainspiruj się naszymi rozwiązaniami dla placów budowy i pomocniczych branż budowlanych. Poznaj ponadto zabudowy naszych partnerów. Odwiedź nas i przekonaj się sam – czekamy na Ciebie z niecierpliwością!

Plan targów w Monachium przedstawia jasnoszare hale (A-C 1-6) i otwarte przestrzenie w paski (północ/zachód, północ/wschód, południe) na granatowym tle. Hala B4 jest podświetlona na niebiesko. Naniesione są stacje metra (U2 Messestadt West/Ost) oraz ICM, a także strony świata.
Eksponaty

Przegląd wszystkich eksponatów.

Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich pojazdów z pasującymi zabudowami. 

To również może Cię zainteresować:

Więcej niż ciężarówka.

Więcej niż ciężarówka

Aby Twój Mercedes pozostał Mercedesem

Aby utrzymać Twoją ciężarówkę w dobrej formie

Ilustracje i teksty mogą zawierać wyposażenie dodatkowe oraz akcesoria nienależące do standardowego zakresu dostawy. Prezentowane ilustracje są jedynie przykładowe i nie muszą odzwierciedlać rzeczywistego stanu oryginalnych pojazdów. Wygląd oryginalnych pojazdów może różnić się od przedstawionego na tych ilustracjach. Prawo do zmian zastrzeżone. Ilustracje i teksty mogą również zawierać typy, usługi wsparcia, usługi i produkty niedostępne w ofercie w niektórych krajach.